V letošní kampani lze spatřit i další podobnost s tou předchozí úspěšnou, a tou jsou finance. V roce 2008 totiž vložili sociální demokraté podle výroční zprávy za kampaň 97,5 milionu korun. Letos se volební manažer Jan Hamáček nechal slyšet, že do snahy přesvědčit voliče investují rovněž okolo 90 milionů korun. A to i přesto, že se zrovna nenacházejí v ideální finanční kondici, uvedl server Aktuálně.cz.
Nejsilnější parlamentní strana současnosti podle své výroční zprávy dlužila ke konci roku 2011 své společnosti Cíl, do níž je převeden historický majetek Lidového domu a výnosy vzniklé jeho blokací, přibližně 260 milionů korun s roční dotací na provoz strany 163 milionů korun.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nem