V podzimní komunální a senátní kampani chce ČSSD voliče oslovit tím, že "mění zemi k lepšímu", a prodat tak své dosavadní působení v koaliční vládě. Do volebního klání je strana připravena investovat kolem 60 milionů korun.
"Hlavním heslem kampaně je 'Měníme zemi k lepšímu'," řekl volební manažer ČSSD pro podzimní kampaň Karel Březina. "Hlavní heslo bude doplněno heslem regionálním, které bude osobním heslem konkrétního kandidáta," podotkl také ke kampani, která chce vedle pro sociální demokraty tradiční oranžové barvy hojně využívat také českou trikolóru.
Nejsilnější parlamentní strana, pro niž ani loňské sněmovní ani letošní evropské volby neskončily podle představ, chce do připravované kontaktní kampaně zapojit členy obou komor parlamentu, ministry i premiéra Bohuslava Sobotku. Ten by měl mimo jiné zavítat do všech volebních obvodů pro senátní hlasování.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan, čtk