Společnost Admosphere, zabývající se mj. monitorováním reklamy a reklamních investic, vydala opět zprávu zahrnující deset vedoucích zadavatelů reklamních kampaní, ze které čerpá server Mediář.cz. Šetření společnosti stojí na ceníkových hodnotách. Překvapením je umístění ČSSD v prvé desítce zadavatelů reklamy, konkrétně na osmém místě. Upozornil na ně zpravodajský internetový deník Eurozprávy.cz.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
ČSSD , Poslanecká sněmovna , reklama , ANO , volby 2013 , Admosphere
autor: jma
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

5:30 Havel jim udělil milost. Pravda o únosu letadla z majora Zemana
PO STOPÁCH MAJORA ZEMANA Díl Mimikry ze seriálu 30 případů majora Zemana se proslavil písní Bič boží…
- 20:37 Loutkáře máte v Rusku, soptila Leyenová. Sype se jí prý i vlastní frakce
- 12:45 Poučování lůzy z festivalového luxusu. Holec zdraví Vary
- 18:03 Zaplaťte miliony a můžete „bydlet“. Šokující vývoj v ČR
- 12:40 A do mě se může? Zlá připomínka v kauze Turek a Rychlíková
- 10:08 Čím dál víc peněz na zbrojení? Na pořadu je zákon o referendu, říká Zaorálek