Českou televizi mohou přijít sankce za neodvysílanou, ale předem nasmlouvanou reklamu, na miliony korun. Připustila to firma, která je prostředníkem pro prodej reklamního času na veřejnoprávních kanálech. Nyní veřejnoprávní televize dokončuje jednání související s říjnovým nenadálým ukončením reklamy na ČT1 a ČT24.
„Pokud se bavíme o sankcích, které hrozí, pak hovoříme o milionech. Větší problém je ale podle mého mínění fakt, že Česká televize přišla o reklamu, z níž měla výnosy v řádech stovek milionů korun,“ uvedl pro server iDNES.cz Ivan Hyžák, generální ředitel společnosti Media Master, jejímž prostřednictvím ČT prodává reklamu.
Právní oddělení se odvolává na zásah vyšší moci
Zůstává však podobně jako vedení ČT optimistou, že na sankce nakonec nedojde a jednání dospějí k dohodě. „Vzhledem k tomu, že v desítkách případů už jsme se na náhradě za neodvysílanou reklamu na ČT1 a ČT24 dohodli, dovolím si tvrdit, že ČT nehrozí kvůli předčasnému ukončení reklamy žádný zásadní problém,“ dodal Hyžák.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jih