Způsob, jakým byl prodej kuponů organizovaný, byl předmětem rozsáhlého vyšetřování. Dlouhá léta si totiž DPP na provoz výdejních míst v metru najímal privátní firmy. Ceny se pohybovaly kolem 30 milionů ročně. V roce 2008 připadl kontrakt společnosti Crosspoint, která začala inkasovat 100 milionů za rok.
Kvůli tomu na tehdejší vedení podal advokát Václav Láska trestní oznámení. Policie poté obvinila několik lidí z pletich při veřejné soutěži a z porušování povinnosti při správě cizího majetku. Smlouva s Crosspointem měla podniku způsobit škodu za 57 milionů korun.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vfe