V kampani jsou podle materiálu důležitá tři čísla: 82 milionů je rozpočet určený pro veškeré výdaje ČSSD na volby, 2,7 milionu je rozpočet pro pražskou kampaň a 20 tisíc korun je částka, o kterou mohou jednotlivé obvody žádat na svou vlastní kampaň.
Jako zásadní vidí tvůrci manuálu „střelbu“ do sídlišť. „Ta patří stabilně k nejsilnějším podporovatelům ČSSD vzhledem k tomu, že právě na sídlištích bydlí z většiny naše cílová skupina,“ stojí v plánech. Voliči se prý musejí dozvědět, že kandidáti jsou jejich známými a dobrými sousedy, pomáhají při řešení konkrétních problémů a naslouchají jim. Ačkoli bude výše kampaně šplhat téměř k devadesáti milionům korun, je to podle všeho málo. V dokumentu se totiž píše, že „vzhledem ke krátké volební kampani a omezeným prostředkům je nutné se zaměřit na konkrétní hesla a přesné zacílení“.
A co je oním cílením myšleno? „Kampaň (musí) pracovat s celostátními tématy, která modifikujeme pro potřeby Prahy, v menší míře pak budou v kampani témata pro Pražany důležitá, u kterých je významná role státu (rychlodráha, okruh). V Praze je to téma hojně diskutované (kvalitní potraviny a kvalita a ceny služeb) a je to podprahový útok na holding Agrofert,“ stojí dále v popisu.
„Dobrý den, vážená redakce, budete si Vy a Vaši čtenáři pamatovat na dokument s názvem Šmejdi o skandálních praktikách prodejců všeho možného na výjezdových předváděcích akcích, kteří připravili svojí manipulativní psychologií a nátlakovými praktikami tisíce důchodců o jejich úspory? Pokud čtenáři na Šmejdy zapomněli, rozpomenout si jim pomůže volební kampaň pražské České strany sociálně demokratické, protože ČSSD použije marketingové metody, jež používají skupiny, které chtějí lidem vnutit svůj záměr a názor,“ uvedl ParlamentnímListům.cz náš zdroj, člen ČSSD.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tomáš A. Nový