Jeho cesta do Ameriky, kde se sešel s krajany i s bývalým republikánským prezidentským kandidátem Johnem McCainem, jej podle transparentního účtu jeho kampaně stála asi půl milionu korun. Část prostředků byla podle deníku Insider poukázána i PR společnosti, která školí nováčky v komunikaci přes obrazovku a pomáhá v prosazení do televizních show.
„Zmíněnou společnost jsme použili na běžný mediální servis, související s prezentací cesty Jana Fischera v USA, tedy na formulaci a distribuci tiskových materiálů médiím v USA a na představení kampaně Jana Fischera televizním stanicím v USA, tedy včetně CNN,“ odpověděla jeho mluvčí Jana Víšková na dotaz serveru Aktuálně.cz, zda jediným cílem spolupráce nebylo dostat prezidentského kandidáta na prestižní zpravodajskou televizi CNN.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav