„Bojujeme proti sexismu a genderově nekorektní reklamě,“ uvádí na svých stránkách Stínová rada pro reklamu. Jak sami sdělují, jedná se o skupinu aktivních občanů a občanek, kterým vadí sexistická reklama a nechtějí ji ve veřejném prostoru. „Sexismus je stejně jako například rasismus pouze dalším druhem diskriminace ve společnosti!“ píše se na stránkách Stínové rady pro reklamu.
Stínové reklamě se tentokrát stala trnem v oku právě reklamní kampaň pivovaru Bernard „Rotující pípa“, která, jak se v otevřeném dopise píše, využívá motiv tzv. pin-up girls. „Tyto reklamy navazují na Vaši online kampaň z předešlých let, vůči kterým se zvedla vlna kritiky ze strany široké veřejnosti z důvodu jejich sexistického (a v některých případech i rasistického) obsahu,“ uvádějí dále autoři dopisu a vysvětlují, co se jim už na těchto reklamách zdálo špatné.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: David Hora
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

22:25 „Doufám, že to budete taky sdílet.“ Otevřená rvačka o Fialu je tu
Předvolební debata mezi zastánci a kritiky vlády se přiostřuje – každý tábor čte volební průzkumy po…
- 18:03 Zaplaťte miliony a můžete „bydlet“. Šokující vývoj v ČR
- 12:40 A do mě se může? Zlá připomínka v kauze Turek a Rychlíková
- 11:15 Hrušínský: Kdo nechce Uršulu, hlasoval pro rozvrat EU
- 8:00 Každou šestou výplatu dáte NATO. Brutální čísla ze Slovinska
- 20:00 Milion chvilek v akci. Korespondenční volba. Tohle chystají na podzim