Pražský primátor Zdeněk Hřib si už dříve nechával prověřit, zda hlavní město Agrofertu posílá nějaké dotace. „Co se týče dotací, prověřili jsme, že Praha žádné dotace Agrofertu neposkytuje. Co se týče veřejných zakázek, Praha nakupuje inzerci v médiích z holdingu,“ uvedl primátor.
Zadal proto odboru marketingu a komunikace, aby udělal analýzu, kde a na co se inzerce používá. „Tu inzerci se budeme snažit nějakým způsobem omezit,“ sdělil primátor Hřib.
Mluvčí holdingu Karel Hanzelka sdělil, že Agrofert neví o tom, že by se něco takového mělo dít. „Nemáme o tom žádné informace a odmítáme komentovat každý ‚píárový‘ výstup Pirátů. Zdá se, že nemají žádný jiný program než zatahování Agrofertu do politiky,“ reagoval na vyjádření primátora Prahy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab