Kdo se nechá nachytat na peníze a půjde na Primu? Mediální expert varuje novináře, mají „obstát v důležité zkoušce“

09.04.2019 9:26 | Zprávy

Publicista Karel Hvížďala se na serveru iRozhlas.cz zaměřil na Primu CNN News. Reaguje tak na zprávu, že americká stanice ohlásila, že poskytne licenci třetí nejposlouchanější české stanici. „Některé zkušenosti ze zahraničí ukazují, že rozhodující je byznys, ne kvalita zpravodajství. Nelze proto s jistotou říct, jak bude nový kanál fungovat u nás,“ poznamenal Hvížďala.

Kdo se nechá nachytat na peníze a půjde na Primu? Mediální expert varuje novináře, mají „obstát v důležité zkoušce“
Foto: Jan Štěpán
Popisek: Novinář, spisovatel a bývalý disident Karel Hvížďala v Ostravě

Následně hovořil o tom, že zkušenosti z jiných zemí ukkazují, že flexibilita majitelů licence je veliká. „V Rakousku jde výhradně o národní zpravodajský kanál a značka CNN tam slouží jako spolehlivé marketingové logo. Proto nelze zatím vyloučit, jak tento nový kanál bude fungovat u nás,“ sdělil. 

Původní text ZDE

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: vef

Mgr. Marek Novák, MBA byl položen dotaz

Mluvit a mluvit

Podle vás je třeba o problémech, jako je třeba narůstající nezaměstnanost mluvit, ale podle mě mluvíte vy politici až moc. Naopak si myslím, že co neděláte je, že problémy lidí fakt řešíte. Tak třeba jak hodlá ANO řešit problém s nezaměstnaností, ale i s tím, že ti, co pracují, mají žalostně nízké m...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Kam hledí? Do Brna? Doleva.“ Špičkoví marketéři ztrhaly Fialovy billboardy

20:03 „Kam hledí? Do Brna? Doleva.“ Špičkoví marketéři ztrhaly Fialovy billboardy

Politici zapomněli otevřít svou náruč lidem. Možná i pracovali, ale nedali voličům důvod, proč by je…