Koalice Spolu zahájila koncem března volební kampaň podpisem koaliční smlouvy s důrazem na klíčové sdělení, že letošní volby rozhodnou o budoucím směřování Česka. Premiér Petr Fiala (ODS) zdůraznil, že je důležité, aby země v turbulentní době neztratila směr, ale dokázala změny využít. Spolu se profiluje jako volba pro ty, kteří věří v parlamentní demokracii, tržní hospodářství a spolupráci s demokratickými evropskými stát.
„Koalice Spolu chce být volbou pro všechny, kteří chtějí moderní ekonomiku a moderní stát, který má ambici, aby mzdy jeho občanů byly srovnatelné kupříkladu s Německem a Rakouskem,“ napsal premiér Fiala při zahájení kampaně na svém profilu sociální sítě Facebook, kde zároveň uznal, že vláda neudělala vše bezchybně a některé voliče zklamala. Zdůraznil však, že ve složitém období dělali maximum s čistým svědomím.
„Přes všechny výhrady a chyby jsme ale přesvědčeni, že v tom hlavním jsme obstáli," uvedl Fiala.
Kampaň dostala novou vizuální identitu s neobvyklou barevnou kombinací – výraznou zelenou, meruňkovou a šedobílou pro digitální prostředí. Logo prošlo grafickým zjednodušením, které má symbolizovat jednotu, stabilitu a pozitivní, moderní přístup. Na vizuální podobě se podílel renomovaný designér Pavel Fuksa, známý spoluprací s globálními značkami a Barackem Obamou. Koalice Spolu zároveň spustila kontaktní kampaň s názvem Rozhodněme Spolu.
Kontaktní kampaně se účastní i premiér Fiala, který videa ze setkání s občany České republiky sdílí na svých sociálních sítích. Na prvního máje například navštívil Jihomoravský kraj a to při příležitosti otevření revitalizovaného parku u sochy blahoslavené Marie Restituty Kafkové ve Fialově rodném městě Brně.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Alena Kratochvílová