Sama televize vidí za klesající tendencí vliv propagandistických webů. „Hlavní příčinu trendu, který trvá již od roku 2013, i nadále spatřujeme v mediálních útocích a trvajícím zpochybňování nezávislosti České televize, zejména ze strany některých nových propagandistických médií a i ze strany vysokých politických a společenských autorit,“ stojí ve Výroční zprávě o činnosti České televize v roce 2016, kterou schválila Rada ČT a již počátkem května projednají poslanci.
Celý text je ZDE
Úbytek důvěry v ČT se podle serveru datuje od roku 2014, kdy index spadl ze 75 na 73 procent. Od té doby je pokles kontinuální, přes 68 procent v roce 2015 se pak loni zastavil na zatím konečných 65 procentech.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vam