Agentura SANEP přišla necelé dva měsíce před volbami se speciálním typem předvolebního průzkumu. Ten ukazuje výsledky stran jednak z pohledu definitivně rozhodnutých voličů, ale i z hlediska „maximálního zisku“, tedy pokud by se pro volbu strany rozhodli všichni, kteří o tom uvažují.
Zatímco na prvním místě, jak už jsme si zvykli, není co řešit, v natěsnané skupině kolem deseti procent se hlasy voličů přesouvají velice zajímavě.
Hnutí ANO má prý jistých 17,1 procent voličů, což je zisk, které ostatní strany s výjimkou ČSSD nedosahují ani v maximální variantě. Pokud by ANO volili všichni, kdo o tom uvažují, získalo by 28,2 procenta.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav