„Absolutně odmítám veškerá nařčení, jež v uplynulých dnech na mou adresu vyslovil pan Anton Fischer a která se dnes objevila na titulní straně MF Dnes,“ říká Vošický a dodává, že je podle něj skandální, že se jedny z větších českých novin věnují tak banální záležitosti, jako je marketingová podpora prodeje. Fischer totiž před médii operuje SMS od Vošického, ve které je psáno o dožínkové prémii.
Původní text ZDE.
„Je opravdu smutné, že redaktor a šéfredaktor kdysi nejvýznamnějšího deníku objevují a dělají významnou událost z toho, co již před lety popsal ve svých knihách jako standardní záležitost například americký guru obchodu a marketingu Philip Kotler a co zcela běžně používají téměř všechny společnosti, které prodávají,“ dodal Vošický.
Podle něj společnost pro své dealery organizuje různé motivační akce, aby podpořila jejich prodejní aktivitu. „Na jednání mezi panem Fischerem a několika členy vedení HMCZ letos 17. července pan Fischer požádal o vysvětlení dostupných bonusů a prémií. Toto vysvětlení, jakousi kalkulačku možných bonusů, jsme pro něj připravili včetně mimořádné prémie na srpen – měsíc žní (odtud dožínková prémie),“ uvedl Vošický s tím, že si ze své dovolené pouze prostřednictvím SMS zprávy ověřoval, zda Fischer vše dostal. Podle Vošického se však Fischerovi až tak nedařilo, a z toho důvodu zřejmě přenesl obchodní vyjednávání na stránky novin.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef