Pražáci nechtějí na nákupy. Roste počet online objednávek až ke dveřím, ale i cena jídla

20.10.2020 12:06 | Zprávy

Kurýrní firma DoDo slaví podle vlastního prohlášení úspěch se svou divizí orientovanou na rozvoz potravin. Tu zajišťuje pro podniky jako Tesco či Košík.cz, přičemž od ledna vyrostla o 49 procent. DoDo nyní na rozvoz potravin přebírá 200 nových vozů, informoval PL Michal Marek z agentury FYI Prague.

Pražáci nechtějí na nákupy. Roste počet online objednávek až ke dveřím, ale i cena jídla
Foto: pixabay.com
Popisek: Banány, ilustrační foto

„Počet rozvezených nákupů kontinuálně roste a s nástupem podzimu se na online supermarkety nejen kvůli aktuální epidemiologické situaci začíná spoléhat čím dál tím více zákazníků. Nákup potravin online si za své ve větší míře berou i zákazníci z řad starších nakupujících, kteří dříve spoléhali výhradně na kamenné supermarkety,“ uvedl Michal Menšík, jednatel DoDo Czech.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: tan

Proč nenecháte rozhodnout rodiče?

Jestli a od kolika svým dětem dovolí přístup na sociální sítě? To pak začnete i určovat, na co se smí nebo nesmí dívat v televizi nebo v kolik mají chodit spát a v kolik vstávat? Myslíte, že vše špatné se odehrává jen na sociálních sítích, a že ony jsou strůjci zla?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Šmejde.“ „Proč jsi to podepsal?“ Fiala zveřejnil VIDEO. A je zle

20:51 „Šmejde.“ „Proč jsi to podepsal?“ Fiala zveřejnil VIDEO. A je zle

„Děláme vše pro to, aby emisní povolenky druhého typu nezdražily lidem život," slibuje premiér Petr …