Podle Hudečka je stavba tunelového komplexu Blanka laickým pohledem prakticky hotová, zbývá dostavět už jen několik objektů za něco přes miliardu korun. Myslí si také, že v delším časovém horizontu se ukáže, že přínos, který je od Blanky očekáván, bude menší. Veškeré dopravní studie prý ukazují, že když se ve městě postaví zkratka, přitáhne z okolí větší množství aut.
Opencard má sloužit i jako slevová karta pro jízdy vlakem
Karta Opencard je podle Hudečka již zastaralá technologie, která byla oproti původně předpokládaným nákladům třináctkrát předražená. A přitom neumí skoro nic. „Je to v podstatě jen tramvajenka,“ poznamenal primátor. Snahou vedení Prahy je, aby stále fungovala a aby náklady na její provoz byly minimální, provoz jedné kartičky prý nyní stojí 50 Kč. Praha vyjednává s Českými drahami o tom, aby mohla Opencard fungovat i jako In Karta ČD.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vam