"Nové Události nejsou na konci svého vývoje, směr, kterým jsme se vydali, ale měnit nebudeme," řekl MF Dnes generální ředitel ČT Petr Dvořák. Rada ale ani ne po třech měsících zasahuje a pořad mění. Na svém úterním zasedání projednávala například marketingové heslo "jasné a spolehlivé", které se ale po pár měsících začalo divákům zajídat. Moderátoři jej totiž říkali na začátku a na konci každých Událostí. "Heslo mělo v počátku diváky vybudit, upoutat jejich pozornost, dnes je už ale poněkud nadbytečné," řekl novinám radní televize Jaroslav Dědič.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ane