Na novou reklamu na produkt Kofola Extra Bylinková si už stěžovalo i několik spotřebitelů. "Předmětná reklama zobrazuje jev, který může být vnímán jako obecně nepřijatelný a neodpovědný," stojí pak podle MF Dnes v rozhodnutí arbitrážní komise rady.
Reklama, kdy učitelka nejprve žáka klasicky u tabule zkouší a následně s ním v kabinetu skončí v objetí, je podle Rady neetická a podrývá důstojnost institutu učitele. Neřídí se prý Kodexem reklamy, podle kterého reklama nesmí obsahovat tvrzení a vizuální prezentace, které by porušovaly obecné normy slušnosti a mravností.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: par