Šmejdi mají nový převlek. Chodí jako lékárníci a nabízejí desetitisíce

21. 12. 2014 10:16

Dobře známí „šmejdi" přišli před Vánocemi s novou taktikou. Zaštiťují se jménem lékáren sítě Dr. Max a slibují, že jim lékárny vyplatí až 37 tisíc korun, pokud se zapojí do věrnostního programu. V jeho rámci jim nabízí i hrnce za dvacet tisíc korun. Pro své podvody si vybírají především starší občany z měst, kde zatím není zakázán podomní prodej.

Šmejdi mají nový převlek. Chodí jako lékárníci a nabízejí desetitisíce
Foto: Hans Štembera
Popisek: Lékárna
reklama

„Šmejdi" při tahání peněz z lidí přišli s novou taktikou. Zvoní u dveří domácností a představují se jako zástupci sítě lékáren Dr. Max. Občanům předloží originální formulář lékárny s žádostí o klientskou kartu, ale spolu s tím nabízí í další „výhody". Jednou z nich byl hrnec za dvacet tisíc, další stírací los. Obchodníci také lidem slibovali, že jim lékárna proplatí 37 tisíc, pokud dorazí do některé prodejny.

Pár lidí už to zkusilo a se zlou se potázali, žádné peníze neviděli. „Množí se nám stížnosti, nejčastěji pocházejí od zákazníků ze středních Čech. Jen během čtvrtka přibyly další dvě stížnosti,“ řekl mluvčí lékárny Dr. Max Michal Petrov. Společně s podvedenými se lékárna obrátila na policii a podala podnět i České obchodní inspekci.

Podle Petrova bylo jméno lékárny zneužito, na což upozorňují klienty přímo ve svých prodejnách. Patřičná upozornění jsou vylepena především na vstupních dveřích nebo jsou promítána na obrazovkách v lékárnách.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: mp
reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

„Dovolil jsem si sáhnout na posvátnou krávu zvanou Člověk v tísni.“ Petr Žantovský popisuje útoky, kterým teď čelí. I od koho jdou

7:55 „Dovolil jsem si sáhnout na posvátnou krávu zvanou Člověk v tísni.“ Petr Žantovský popisuje útoky, kterým teď čelí. I od koho jdou

TÝDEN V MÉDIÍCH Na naprosto bizarní dramaturgickou dezorientaci České televize upozornil komentář Ja…