Sobotka: Ve volbách 2014 jsme čelili politickému marketingu a mediálnímu zázemí ANO. To je výzva

02.03.2015 18:20 | Zprávy

Profesionální politický marketing a obrovské finanční a mediální zázemí hnutí ANO jsou pro sociální demokracii velkou výzvou, je přesvědčen premiér a šéf ČSSD Bohuslav Sobotka. Uvádí to ve své zprávě pro stranický sjezd. Za varovné memento v ní označuje loňské komunální výsledky ČSSD v některých dosavadních stranických baštách.

Sobotka: Ve volbách 2014 jsme čelili politickému marketingu a mediálnímu zázemí ANO. To je výzva
Foto: Hans Štembera
Popisek: Premiér Bohuslav Sobotka

Sobotka je přesvědčen, že u komunálních voleb jsou důležité nejen skutečné výsledky politických uskupení, ale i jejich mediální interpretace. "Zejména v tomto ohledu nelze být s celkovým vyzněním výsledků komunálních voleb příliš spokojen," uvádí Sobotka ve zprávě zveřejněné na webu ČSSD. Sociální demokracie získala v komunálních volbách druhý největší počet hlasů i mandátů.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: čtk, mp

Referendum

Paní Schillerová, rád bych se zaptal, proč vaše hnutí odmítá referendum o vystoupení z EU a NATO? Pokud převezmece moc v této zemi znamená to, že chce tevládnou stejně jako stávající koalice ve smyslu "my víme, co je pro vás nejlepší"? Jsem přesvědče o tom, že vůle lidu zdemá být rozhodující. V post...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Politik odhalil podvod s „dezoláty“ a přišel šok. Jeho zjištění smazali

9:39 Politik odhalil podvod s „dezoláty“ a přišel šok. Jeho zjištění smazali

Měli hrát roli válečných reportérů na Ukrajině. Zosobnili postavy podle scénáře. Po natočení filmu s…