Sobotka: Ve volbách 2014 jsme čelili politickému marketingu a mediálnímu zázemí ANO. To je výzva

02.03.2015 18:20 | Zprávy

Profesionální politický marketing a obrovské finanční a mediální zázemí hnutí ANO jsou pro sociální demokracii velkou výzvou, je přesvědčen premiér a šéf ČSSD Bohuslav Sobotka. Uvádí to ve své zprávě pro stranický sjezd. Za varovné memento v ní označuje loňské komunální výsledky ČSSD v některých dosavadních stranických baštách.

Sobotka: Ve volbách 2014 jsme čelili politickému marketingu a mediálnímu zázemí ANO. To je výzva
Foto: Hans Štembera
Popisek: Premiér Bohuslav Sobotka

Sobotka je přesvědčen, že u komunálních voleb jsou důležité nejen skutečné výsledky politických uskupení, ale i jejich mediální interpretace. "Zejména v tomto ohledu nelze být s celkovým vyzněním výsledků komunálních voleb příliš spokojen," uvádí Sobotka ve zprávě zveřejněné na webu ČSSD. Sociální demokracie získala v komunálních volbách druhý největší počet hlasů i mandátů.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: čtk, mp

Radek Rozvoral byl položen dotaz

Slibujete konsolidaci veřejných financí

Mě zajímá jedno, jak se to dotkne nás občanů? Kde a na čem chcete šetřit? Budete zvyšovat nějaké daně?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Pithartův soud přiměl Paroubka k reakci. Beneš, Hitler a rok 1938

4:44 Pithartův soud přiměl Paroubka k reakci. Beneš, Hitler a rok 1938

Edvard Beneš nebyl zrádce. Byl to prezident, který držel stát pohromadě v nejtěžším období naší hist…