„Zas mi to štípla Cikánka,“ píše se na reklamě. „A krásně! Stříhá keře nejlíp ze všech!“ dodává se malým písmem. Reklama na projekt „Romové pracují a chtějí pracovat“ se snaží bojovat proti předsudkům.
"Naše kampaň reaguje na zhoršující se postoj české veřejnosti vůči Romům. Postoj zaměstnavatelů je velmi podobný - nedůvěra, podezřívavost, xenofobie, předsudky," uvedla pro server iDnes.cz šéfka společnost IQ Roma servis Katarína Klamková.
„Chvályhodné téma, diskutabilní strategie. Je to veselá textařina, ale u mě to moc nerezonuje. Vlastně přemýšlím víc o autorovi než o sdělení,“ okomentoval kampaň Martin Přikryl v magazínu Marketing & Media. Znám je například díky reklamám na neexistující obchodní dům Český sen.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan