Topka přišla s žertovnou antikampaní. Směje se „vlastencům" s párky z Kostelce i Škromachovým ponožkám

23.04.2014 19:12 | Zprávy

Naše české speciality nám Brusel brát nebude! S takovým heslem se ve své antikampani proti euroskeptikům vytasila TOP 09. Ironizuje v ní názory těch, kteří členství v Evropské unii a vyšší míru integrace v ní kritizují.

Topka přišla s žertovnou antikampaní. Směje se „vlastencům" s párky z Kostelce i Škromachovým ponožkám
Foto: Hans Štembera
Popisek: 1. místopředseda TOP 09 Miroslav Kalousek

V rámci této antikampaně se po Praze projíždí vůz s billboardem hlásajícím Kašlete na Evropu. „Ten billboard je provokativní tím, kolik může mít posluchačů. Spoustu lidí si řekne, že mu v té jeho vesnici stačí pivo a vepřo knedlo zelo. Snad ještě jen kdyby mu někdo zařídil, že soused bude mít méně peněz než on,“ nechal se slyšet místopředseda TOP 09 a bývalý ministr financí Miroslav Kalousek.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: nem

Mgr. Bc. Hubert Lang byl položen dotaz

migrace

Zajímalo by mě, jaký je ten váš zmiňovaný recept na migraci, když tvrdíte, že ,,my jako hnutí ANO říkáme, že máme svůj vlastní recept na pakt víz a migrace, na migraci jako celek." Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nešťastný den Nerudové. „Poučení“ hned po dvou tweetech

21:37 Nešťastný den Nerudové. „Poučení“ hned po dvou tweetech

Dva příspěvky publikovala europoslankyně Danuše Nerudová během posledních hodin na sociální sítě. V …