VÍME PRVNÍ Exministr Vit Bárta se pustil do podnikání na železnici

07.11.2018 9:57 | Zprávy

Podle obchodního rejstříku se exministr dopravy Vít Bárta stal jednatelem a společníkem ve společnosti Rail clinic s. r. o. Na webových stránkách této firmy se uvádí, že jde o největšího poskytovatele mobilního servisu železničních nákladních vagonů v České republice.

VÍME PRVNÍ Exministr Vit Bárta se pustil do podnikání na železnici
Foto: Hans Štembera
Popisek: Vít Bárta

Bárta, bývalý předseda strany Věci veřejné, před pěti lety odešel z Poslanecké sněmovny. Ministrem dopravy byl v letech 2010 až 2011. Od té doby se o jeho aktivitách spíše spekulovalo, často byl spojován s hnutím Úsvit, které však v loňských parlamentních volbách ani nekandidovalo. Více než sedm let poté, co opustil post ministra dopravy, nyní viditelně vstoupil do podnikání na železnici. Vít Bárta podle informací ParlamentníchListů.cz získal 10procentní podíl ve firmě Rail clinic a je dnes jejím jediným jednatelem.

Největším podílníkem v Rail clinicu je českoitalský expert na železnici Patrizio Scuderoni, který je současně i zástupcem obchodního ředitele ve firmě AŽD. Ta je významným dodavatelem Českých drah v oblasti zabezpečovacích a dalších technologií. Aktivity AŽD a Rail clinicu však spolu zjevně nesouvisí.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Barbora Richterová

Mgr. Petr Hladík byl položen dotaz

elektromobilita

Proč zrovna neziskovky?V rozpočtu je tolik peněz,že znovu bude státní rozpočet podporovat neziskovky. Ano,ať podporuje,ale jenom ty charitativní apod.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Odborník: Evropské automobilky už nemají peníze. Zaplaví nás nekvalitní auta z Číny, cla nepomůžou

9:53 Odborník: Evropské automobilky už nemají peníze. Zaplaví nás nekvalitní auta z Číny, cla nepomůžou

Tesla zkrachuje v roce 2027, Evropu zaplaví nekvalitní auta z Číny, cla nepomůžou. Tento vývoj předp…