Placení mýtného za jízdu po dálnicích, rychlostních silnicích a po vybraných úsecích silnic první třídy podléhají na Slovensku autobusy a nákladní auta s hmotností nad 3,5 tuny. Sazba mýtného závisí na druhu vozidla, jeho hmotnosti, počtu náprav a emisní třídě automobilu.
Velkým problémem výběru mýta u našich slovenských sousedů zůstávají ale velké náklady, které musí Slovensko platit provozovateli mýtného systému. Podle dřívějších údajů státního správce dálnic na Slovensku, společnosti NDS, například v roce 2016 náklady na elektronický výběr mýtného pohltily přibližně polovinu příjmů z mýtného.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pas
To jako celou EK a vůbec celou EU řídí jeden člověk?
Vy tvrdíte, aspoň jsem si to zde přečetla, že podle vaší frakce by Ursula von der Leyen měla skončit, aby se Brusel vrátil nohama na zem a pracoval pro občany, ne proti nim. To její odvolání ovlivní celé fungování a politiku EU, které, souhlasím s vámi, je třeba změnit?
Další články z rubriky

20:27 „Přirovnáváte lidi s jinou orientací ke zvířatům?“ Dusno u Rakušana
Předseda hnutí STAN a ministr vnitra Vít Rakušan se na sociální síti X ostře vymezil vůči svému koal…
- 13:23 Další proukrajinské účty pro Fialu. Na stole rumunský scénář?
- 17:45 „Tak začíná deep state.“ Armádní spis k volbám? Vážná slova
- 14:00 Kuchaře z Prostřeno v exekuci udělal jednatelem. A létaly miliony
- 10:53 449 Kč za knihu myšlenek Petra Fialy. Premiérův „spolek pro moderní politiku“
- 4:46 Ceny tak nízké, že se Čech v Itálii začal modlit přímo v supermarketu