Chystá se další korupční prostor pro známou francouzskou firmu?

24.11.2015 19:20 | Zprávy

Propagaci politických stran a kandidátů na billboardech by nově rád zakázal senátor Václav Láska zvolený za zelené. Podle něj je billboardová kampaň nákladná a málo informativní pro voliče, a proto jeho návrh zákona zakazuje veškerou politickou reklamu na plochách větších než 8 m2.

Chystá se další korupční prostor pro známou francouzskou firmu?
Foto: Hans Štembera
Popisek: Senátor Václav Láska

Na Láskově záměru nejvíc udiví právě rozměr povolené billboardové plochy: nahrává totiž jasně jediné společnosti, a to JCDecaux. Ta je nechvalně známá svou kontroverzní smlouvou s hl. m. Prahou ohledně městského mobiliáře podepsanou v roce 1994, symbolem extrémně dlouhých kontraktů mezi samosprávou a soukromým sektorem. Jenže ta se možná chýlí ke konci, protože by ji město rádo upravilo, případně vypovědělo. Což se samozřejmě nelíbí zástupcům francouzské společnosti, kteří vyhrožují městu arbitráží.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Jaroslav Michal

Mgr. Petr Macinka byl položen dotaz

To by mě také zajímalo

Kdo volí ti, co posuzují regulérnost kampaní? A myslíte, že nejsou transparentní a objektivní? Prý jste pokutu dostali nejen vy, ale i třeba ODS, jestli to je pravda, tak podle čeho usuzujete, že vám byla pokuta udělena, protože jste nepohodlnou stranou? Nebo myslíte, že jí je i ODS?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vladimír Ustyanovič: Zrádci a zrazení

15:40 Vladimír Ustyanovič: Zrádci a zrazení

Čechy a Slováky spojuje nejen historie a soužití ve společném státě, ale také společný boj proti něm…