Chystá se další korupční prostor pro známou francouzskou firmu?

24.11.2015 19:20 | Zprávy

Propagaci politických stran a kandidátů na billboardech by nově rád zakázal senátor Václav Láska zvolený za zelené. Podle něj je billboardová kampaň nákladná a málo informativní pro voliče, a proto jeho návrh zákona zakazuje veškerou politickou reklamu na plochách větších než 8 m2.

Chystá se další korupční prostor pro známou francouzskou firmu?
Foto: Hans Štembera
Popisek: Senátor Václav Láska

Na Láskově záměru nejvíc udiví právě rozměr povolené billboardové plochy: nahrává totiž jasně jediné společnosti, a to JCDecaux. Ta je nechvalně známá svou kontroverzní smlouvou s hl. m. Prahou ohledně městského mobiliáře podepsanou v roce 1994, symbolem extrémně dlouhých kontraktů mezi samosprávou a soukromým sektorem. Jenže ta se možná chýlí ke konci, protože by ji město rádo upravilo, případně vypovědělo. Což se samozřejmě nelíbí zástupcům francouzské společnosti, kteří vyhrožují městu arbitráží.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Jaroslav Michal

Tvrdíte, že Rusko bude mít Krym

Je to podle vás dobře? A měla by se Ukrajina vzdát i další území a přistoupit na podmínky, které ji pro ukončení války diktuje Rusko? A ještě k té vaší poznámce, že EU nebude mít nic. Co by podle vás měla získat? A je podle vás morální se snažit něco vytěžit na pomoci druhým - tedy na tom, že EU Ukr...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jiří Weigl: Studené jaro nabité událostmi

15:44 Jiří Weigl: Studené jaro nabité událostmi

Po několika málo dnech letního počasí kolem prvního máje zavanul do Evropy chlad. Ledoví muži prokáz…