František Matějka: Sociální stát je moderním kanibalismem 21. století

10.03.2012 11:09

Kanibalismus je požírání jedinců vlastního druhu. Sociální stát je obdobou kanibalismu. Dovedli jsme to k dokonalosti, když jedni odchovávají druhé jedince vlastního druhu s cílem jejich postupného ožírání, ale ponechání při životě.

František Matějka: Sociální stát je moderním kanibalismem 21. století
Foto: facebook
Popisek: František Matějka

Dnes jsem si v nadpisu článku blogera Zdeňka Steinbauera přečetl, že na sociální stát mají lidé právo. Ta myšlenka mě zaujala, a jelikož jsem zastáncem principu vyváženosti práv a povinností, které považuji vzájemně za nedělitelné strany jedné mince, přečetl jsem i článek samotný, abych se o povinnostech, které dávají člověku právo na sociální stát, něco dozvěděl. Nenašel jsem nic. Ani slovo o povinnostech těch, co prý mají právo.

V sociálním státě jsou na jedné straně kanibalové a na straně druhé jimi skrze psané zákony chované oběti. Rozmáhá se jako princip vynuceného spolužití ve společnosti po celé Evropě, a protože z něj není úniku, je nezbytně nutné o něj s kanibaly každý den bojovat. Sociální stát je kanibalů plný. Ne, nejde o nemocné, postižené, nebo důchodce. Jde o lidi zdravé, v produktivním věku a v plné síle. Jde o lidi, kteří nesnesou, že má někdo víc, než oni. Jde o lidi, kteří za úspěchem vidí zloděje a za větším majetkem mafiána. Jde o lidi, kteří buzerují svými razítky, vydírají skrze odbory, a společně perzekuují své oběti skrze státní systém, který si vytvořili, protože je jich zkrátka ve společnosti víc. Žijí z úspěchů jiných, žijí z jejich peněz, z práce, myšlenek, nových nápadů, rizika z úvěrů a financování.

Když někdo přivede dítě na svět, není to stát, ale dva lidé. Lidé, kteří by měli na svět přivést nového člověka s vědomím, že se o něj dokáží postarat. Narozením nikomu žádné automatické právo na vyživování jinými cizími lidmi nevzniká. Ani omylem. Tedy nemělo by. Dnes je to však díky sociálnímu státu tak, že nejenže vzniká, ale zároveň je paradoxně rozšířeno i na ty, kteří nově narozeného člověka přivedli na svět. A nejen to. Existence sociálního státu dokonce umožňuje využívat ho jako hlavní a mnohdy i jediný zdroj příjmu na celý život. Ne, v tomto případě zdaleka nejde o cikány, jak by mě mohli někteří zase chybně podezírat. Ti jsou jen snadno identifikovatelnou skupinou a popravdě nás stojí méně, než ti, které mám na mysli. Jde zejména o lidi, kteří svůj život začnou bez zajištění v rodině, pokračují jinými placenou školou, aby se pak uhnízdili ve státem zřízeném zaměstnaneckém místě a posléze, podílejíce se celý život na buzeraci svých obětí, ještě v klidu dožili za peníze těch, které celý život ožírali. A že jich v České republice s ohledem na počet obyvatel máme.

Možná si to moderní kanibalové napsali do zákonů, protože je jich společně s těmi, co jsou programově přisátí na veřejných rozpočtech víc a mohli to tak udělat, ale na sociální stát nikdo žádné právo nemá. Psané právo nesmí odporovat právu přirozenému a sociální stát ničím přirozeným není. Sociální stát je hrobníkem starého kontinentu. Je jen další chybou v řadě při vývoji lidské společnosti, která za nějaký čas, až jedni ožerou ty druhé na kost, přinese v Evropě jen další miliony mrtvých na obou stranách.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: František Matějka

Mgr. Ing. Taťána Malá byl položen dotaz

znásilnění

Dobrý den, prý pro novou definici znásilnění hlasovalo 169 poslanců. A co ten zbytek? To byl někdo proti? Zajímalo by mě kdo. A ještě víc by mě zajímalo, jak to bude vypadat v praxi. Jak bude oběť prokazovat, že říkala ne? A zvyšují se s novelou i tresty za znásilnění, protože když občas slyším o ně...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Václav Hošek: Příležitosti se meze nekladou

12:26 Václav Hošek: Příležitosti se meze nekladou

Chtěl bych se dožít toho, až naše silnice budou brázdit jen elektrické vozy. Jak říkají pirátští pos…