Výsledek mohl být výrazně lepší při profesionálnějším vysvětlování takových problému, jako je Čapí hnízda, korunové dluhopisy, Lex Babiš atd. Zde selhal nejen marketing ANO, ale zejména nebyly dostatečně s veřejností komunikovány prokazatelné skutečností, které mohly řadu věcí objasnit.
Dlouhodobě předpokládaná strategie útoku na ANO přinášela své plody v postupném snižování volebních preferencí ANO. Stačí si uvědomit, kolik hlasů mělo Ano v září a jaký byl trend voličských preferencí cca měsíc před volbami. Reálně se vše vyvíjelo tak, že bude mít ANO ve volbách něco málo přes 20 %. To, co vyhrálo ANO drtivě volby, je kauza lithium.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV