Mezi podnikateli se důvěra zvýšila ve vybraných odvětvích služeb; v průmyslu se mírně snížila; ve stavebnictví a v obchodě se snížila. Indikátor důvěry spotřebitelů se meziměsíčně zvýšil o 2,1 bodu na hodnotu 106,4. Ve srovnání se zářím 2015 jsou souhrnný indikátor důvěry, indikátor důvěry podnikatelů a indikátor důvěry spotřebitelů vyšší.
Důvěra v českou ekonomiku pokračuje v růstu. Letos se zatím nejníže ocitla v červnu, v souvislosti s nejistotou kolem hlasování o vystoupení Británie z Evropské unie. Zvláště patrné je v září zlepšení nálady spotřebitelů, kteří letos vykázali optimističtější sentiment pouze v lednu. Důvěra podnikatelů sice v porovnání se srpnem nepatrně klesla, ale i tak setrvává na relativně solidní úrovni.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV