„Facebook dominuje v oblasti mobilní reklamy. Mobilní příjmy také tvoří již 91 procent všech tržeb společnosti. Pozitivní je i 13procentní nárůst denních i měsíčních aktivních uživatelů v březnu oproti stejnému období loňského roku. Na druhé straně, závislost na mobilní reklamě je totální a je proto dvousečná, pokud by došlo ke zhoršení mobilních finančních ukazatelů“ doplňuje Martin Vlček, makléř BH Securities.
Rizika pro společnost pramení z regulatorní oblasti, potenciálního nárůstu daní a zejména z nedávných problémů s používáním osobních dat uživatelů. Co se týče samotné obchodní a finanční stránky, firmě se daří velmi dobře. Růst ceny akcií po výsledcích potvrzuje, že nyní se investoři rozhodli více soustředit na dobré hospodářské výsledky a méně na potíže s používáním osobních dat uživatelů.
Martin Vlček
finanční analytik
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV