Na občanské iniciativy žádající neutrácet za billboardy a převedení těchto částek na prospěšnější účely (třeba dětské domovy a domovy pro seniory), se politický kartel opět zvysoka vykašlal.
Vedení partají financované zejména ze státního příspěvku (tedy daňovými poplatníky) a sponzory, kteří pak chtějí "to své", jako například nějaké ty dotace do obnovitelných zdrojů a podobně, nakupuje fotky a prostor pro své "vyvolence".
Jak to může také dopadnout, ukazuje čerstvý případ z levicové části politického spektra, které se spolehlo na "dobrou práci kapitalistů" a objednalo si za veliké peníze (asi byla "vratka", odhadují oslovení analytici) skupinové foto kandidátů do sněmovny v Praze.
První reakce jsou rozpačité až negativní: "No popravdě nic moc. Čekal bych od profi agentury lepší výsledek. Proč propána neřekli Martě a Milanovi, ať se usmívaj? Nejlíp tam vypadají Ludva a Dagmar. A taky nejsem nadšen z toho kravaťákování. Komunisté by se na fotkách měli prezentovat víc free, ne tak managersky! Zvláště ti mladí kolem 30 let věku (když už jsou v TOP5 hned dva, což je dobře)," píše na sociální síti zkušený redaktor Haló novin Roman Janouch.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.