Milan Rokytka: Mediální agentury škodí politice za peníze občanů

20.09.2013 13:29 | Zprávy

Pomaličku finišuje volební kampaň do předčasných sněmovních voleb a mediální agentury, mnohdy podezřelé i z praní tzv. nečistých peněz, si opět libují nad rychle přibývajícími čísílky na svých, většinou u zahraničních lichvářských bank vedených kont.

Milan Rokytka: Mediální agentury škodí politice za peníze občanů
Foto: Hans Štembera
Popisek: Volební místnost

Na občanské iniciativy žádající neutrácet za billboardy a převedení těchto částek na prospěšnější účely (třeba dětské domovy a domovy pro seniory), se politický kartel opět zvysoka vykašlal.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: tydenikobcanskepravo.parlamentnilisty.cz

Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Dálniční známka

Podle vás její zdražování není na místě a já s vámi úplně souhlasím. Zajímá mě tak jedno. Když budete ve vládě, zastavíte zdražování? A neuvažujete třeba i zlevnění, protože tato vláda ji zvedla dost, i když jak sám tvrdíte to neodpovídá stavu, v jakém u nás dálnice jsou. A ještě proč není nic jako ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Miroslav Josef Bezecný: 21. srpen

16:26 Miroslav Josef Bezecný: 21. srpen

Každý rok se, 21. srpna, chystám do Prahy k Rozhlasu, abych rozehnal tu bandu lhářů a podvodníků, kt…