Je až s podivem, jak rozdílně přistupují v krizové situaci jednotlivé městské části ke komunikaci se svými občany. Praha po delší době díky požáru haly v Hostivaři čelila problému, který se dotýkal hned několika městských částí a ve své závažnosti spadl do nejvyšší kategorie poplachu a přímo ohrozil tisíce osob. A zatímco některé městské části informovaly do mobilů své obyvatele v reálném čase, jinde řídce rozmístěné tlampače oslovovaly prázdné ulice, neboť velká část obyvatel byla teprve na cestě z prodlouženého víkendu.
Vyzdvihněme napřed ty pozitivní příklady. Například Praha 10, v jejímž těsném sousedství k požáru došlo, dokázala kontaktovat několik tisíc občanů zapojených do systému Mobilní rozhlas již necelou hodinu po vypuknutí požáru - tedy takřka okamžitě poté, co získala dostatek informací o celém problému od hasičů. Zprávu zaslanou na mobil dostali i ti, kteří se do Prahy vraceli z prodlouženého víkendu. Stejným způsobem pak informovala o zákazu vycházení a jeho následovném zrušení.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV