Petice proti miliardové reklamní kampani ze státního rozpočtu na dovolenou v Česku

28.07.2020 21:39 | Zprávy

Vláda se chystá utratit dvě miliardy korun za reklamní kampaň na dovolenou v Česku v tuzemských médiích. Ministerstvo pro místní rozvoj po kritice zatím návrh stáhlo, ale podle ministryně se na něm dál pracuje.

Petice proti miliardové reklamní kampani ze státního rozpočtu na dovolenou v Česku
Foto: pixabay.com
Popisek: Petice - ilustrační foto

Většina lidí beztak tráví dovolenou doma, protože kvůli epidemii je cestovat do zahraničí problematičtější. Kdo chce do zahraničí nebo má už zaplacenou zahraniční dovolenou jako premiér, toho reklama těžko přesvědčí. Tuzemské ubytovací kapacity jsou už často vytížené. Reklama by se mohla objevit nejdříve až koncem prázdnin. Nemalá část peněz za reklamu má skončit v médiích, jejichž konečným vlastníkem je předseda vlády.

Opravdu bychom nenašli lepší využití dvou miliard korun nebo i případně menší částky v dnešní bezprecedentní krizi?

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Volby

Napadlo vás, že lidí koukají víc do budoucnosti než minulosti? A divíte se? Kdybyste si vedli líp a vedlo se i líp většině lidí, což za vaší vlády nenastalo, nemyslíte, že byste byli u vlády zas?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Robert Troška: LGBT agenda EU a paradox narůstající muslimské menšiny v západních zemích

11:44 Robert Troška: LGBT agenda EU a paradox narůstající muslimské menšiny v západních zemích

Progresivismus v EU neustále sílí, bude hnací silou v západních zemích ještě za 20 let?