Většina lidí beztak tráví dovolenou doma, protože kvůli epidemii je cestovat do zahraničí problematičtější. Kdo chce do zahraničí nebo má už zaplacenou zahraniční dovolenou jako premiér, toho reklama těžko přesvědčí. Tuzemské ubytovací kapacity jsou už často vytížené. Reklama by se mohla objevit nejdříve až koncem prázdnin. Nemalá část peněz za reklamu má skončit v médiích, jejichž konečným vlastníkem je předseda vlády.
Opravdu bychom nenašli lepší využití dvou miliard korun nebo i případně menší částky v dnešní bezprecedentní krizi?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
cestovní ruch , MMR , petice , reklama
autor: PV
Migrace
Dobrý den ! Sleduji polskou politiku. V poslední době je tam velká aféra . Německá policie vozí nelegální uprchlíky přes hranici do Polska a tam je ponechává. Nemají žádné doklady , pouze nějaké vypsané papíry. Polská policie a dokonce pohraniční straž máji asi příkaz nic nedělat. Po polských měste...
Další články z rubriky

15:16 Ivo Strejček: Naše lehkovážnost se nám vymstí
Od 1. července 2025 převzalo po Polsku předsednickou roli Evropské unii Dánsko. Platí-li (a to platí…