Petice proti miliardové reklamní kampani ze státního rozpočtu na dovolenou v Česku

28.07.2020 21:39 | Zprávy

Vláda se chystá utratit dvě miliardy korun za reklamní kampaň na dovolenou v Česku v tuzemských médiích. Ministerstvo pro místní rozvoj po kritice zatím návrh stáhlo, ale podle ministryně se na něm dál pracuje.

Petice proti miliardové reklamní kampani ze státního rozpočtu na dovolenou v Česku
Foto: pixabay.com
Popisek: Petice - ilustrační foto

Většina lidí beztak tráví dovolenou doma, protože kvůli epidemii je cestovat do zahraničí problematičtější. Kdo chce do zahraničí nebo má už zaplacenou zahraniční dovolenou jako premiér, toho reklama těžko přesvědčí. Tuzemské ubytovací kapacity jsou už často vytížené. Reklama by se mohla objevit nejdříve až koncem prázdnin. Nemalá část peněz za reklamu má skončit v médiích, jejichž konečným vlastníkem je předseda vlády.

Opravdu bychom nenašli lepší využití dvou miliard korun nebo i případně menší částky v dnešní bezprecedentní krizi?

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Ing. Petr Kulhánek byl položen dotaz

Ministr Kulhánek: Nedostatek bydlení neustále roste

To je naprostá pravda, nemyslíte ale také, že naprosté selhání této vlády, když jste 4 roky u moci a výsledek je takový, že přibývá nedostatek bydlení?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jiří Weigl: Kde je zakopaný pes

17:30 Jiří Weigl: Kde je zakopaný pes

Jedním z brizantních témat letošních voleb je blížící se zavedení systému obchodování s emisními pov…