Většina lidí beztak tráví dovolenou doma, protože kvůli epidemii je cestovat do zahraničí problematičtější. Kdo chce do zahraničí nebo má už zaplacenou zahraniční dovolenou jako premiér, toho reklama těžko přesvědčí. Tuzemské ubytovací kapacity jsou už často vytížené. Reklama by se mohla objevit nejdříve až koncem prázdnin. Nemalá část peněz za reklamu má skončit v médiích, jejichž konečným vlastníkem je předseda vlády.
Opravdu bychom nenašli lepší využití dvou miliard korun nebo i případně menší částky v dnešní bezprecedentní krizi?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
cestovní ruch , MMR , petice , reklama
autor: PV
jmenování premiéra
Dobrý den, sledoval jsem vás včera na CNN, kde jste se vyjadřoval k tomu, koho by prezident měl nebo neměl jmenovat premiérem. Jestli o tom rozhoduje prezident, tak k čemu jsou volby? Neměl by na základě výsledku dostat vítěz šanci sestavit vládu? Protože jestli ne, tak jsou podle mě zbytečné. A jes...
Další články z rubriky

15:26 Petr Hampl: Vize plukovníka Foltýna
Denní glosy Petra Hampla.