Petice za záchranu úzkokolejky Obrataň - J. Hradec - N. Bystřice

11.11.2022 7:35 | Komentář

Nejstarší dráha svého druhu ve střední Evropě, která se již stala součástí Vysočiny a Jižních Čech se dostala do provozně ekonomických potíží. Hrozí, že nejen osobní a nákladní doprava, ale zejména obrovské a vyhledávané turistické lákadlo včetně výletů parní lokomotivou, zcela zaniknou.

Petice za záchranu úzkokolejky Obrataň - J. Hradec - N. Bystřice
Foto: pixabay.com
Popisek: Petice - ilustrační foto

Stejně tak osiří nádražíčka využívaná pro ubytovávání turistů, zastávky s nejznámější tou v Kaprouně, kde byl z vlaku vykázán jako černý pasažéř Jára Cimrman. 

Jsem přesvědčen, že by to byla velká škoda a obrovská újma pro turistický ruch a návštěvnost našeho regionu České Kanady.

Alespoň taková je moje zkušenost a reakce z informačního střediska, lidí z dotčených obcí i turistů, kteří se na mě obrací.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

plk. Ing. Zdeněk Nytra byl položen dotaz

Co říkáte na to, jak se k celé kauze staví Blažek?

On teď tvrdí, že dar byl jedinou cestou k zabavení výnosů. Vy s ním souhlasíte? Mě to už hlava nebere. Kdyby to byla pravda, tak k čemu máme třeba policii? A nebyla to ona, kdo kdysi Jiříkovskému bitcoiny zabavil, ale soud mu je pak vrátil, což teda podle mě byla chyba nebo nemyslíte? A zase, jestli...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jana Šťastná: Pražské jaro 1968 – jak to tehdy bylo? 2. část

9:45 Jana Šťastná: Pražské jaro 1968 – jak to tehdy bylo? 2. část

V době událostí kolem tzv. Pražského jara američtí vojáci pálili napalmem vietnamské děti – při masa…