Kauza Český slavík ukazuje, jak těžké to někteří mají v době totálně rozdělené společnosti. Když se snažíte zavděčit lidem, strhají vás média. Když se snažíte zavděčit médiím, nenávidí vás lidé. Ostatně, není to dlouho, co v zásadě totéž řešil Lidl. A před ním další a další.
Pokud trávíte všechen čas v pražské produkční kanceláři a na festivalech, můžete snadno nabýt dojmu, že kavárna má neomezenou sílu a hospoda nulovou. A pak se divíte. Stejně jako se kavárna diví po každých volbách. Chybí už jen tradiční vysvětlení, že Českého slavíka zmanipulovalo Rusko. Ale neztrácejme naději, za pár dnů se ta informace objeví. Jenom ještě nevíme, zda s ní přijde Respekt, deník Referendum, Česká televize nebo Jiří Drahoš.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV