Je možné vyhrotit práva žen do extrémní podoby a zároveň akceptovat, že je žena bytost nižšího druhu, která žádná práva nemá? Je možné spojit ty nejradikálnější požadavky na ženskou nadřazenost a přitom akceptovat kamenování, bičování, mrzačení genitálií a prodávání do otroctví? Radikální feministky všechno tohle dokážou a všem ostatním nad tím zůstává rozum stát. Samozřejmě, v první linii „gendertetky“ tvrdí, že se v běžném islámu ty všechny děsivé věci nedějí o nic častěji než v běžné evropské společnosti. Když ovšem dojde na lámání chleba, je jejich postoj pokaždé stejný. Hnutí genderových aktivistek nemá nejmenší problém s dvacetiletými tresty vězení za sundání muslimského šátku. Hnutí genderových aktivistek nemá nejmenší problém s nucenými dětskými sňatky. Hnutí genderových aktivistek nemá nejmenší problém s fyzickým bitím žen, pokud k němu dochází v muslimských domácnostech. Když švédská policie oznámí, že není schopna chránit ženy před přepadáním na ulici, feministky jsou s tím okamžitě smířené. Vypadá to zkrátka, že genderový ideál je společnost, kde je 50% kvóta na zastoupení žen ve vedení podniků a kde je občas nějaká manažerka ukamenována či prodána na tržišti. Kde se tato absolutně nelogická kombinace postojů bere?
Na ulici šaría a za vysokými zdmi by přežíval gender
Mohli bychom uvažovat, zda oba ideály přece jen nepůjdou jednou spojit. Až na základě dosavadních demografických trendů získají muslimové někde v Evropě převahu, bude třeba akceptována nadřazenost islámu. Muslimové poté části podřízené populace povolí, aby si v rámci své uzavřené komunity zavedli vlastní pravidla. Na ulici by tedy vládla šaría se vším všudy a uvnitř luxusní ohrazené komunity by přežívala genderová pravidla. Předobrazem může být dnes čtvrť cizích diplomatů v Saudské Arábii. Dokud bude muslimská vláda potřebovat služby téhle skupiny, proč ne? Dějiny nás učí, že takové soužití zpravidla netrvá dlouho. Dříve či později se na muslimské straně objeví někdo, komu vše bude připadat „vlažné“ nebo „odpadlické“ a dá bezbranné podřízené komunitě pocítit to nejkrutější z „prorokova“ učení.
Bude se mnou sesterstvo spokojené?
Tak daleko, jak je nastíněno v odstavci výše, ovšem feministky neuvažují. Za jejich příchylností k islámu je něco jiného. Jejich mozek je totiž perfektně vycvičen, aby si takové otázky nepokládal. Správná genderová expertka se plně soustředí na jiné oblast. Klade si následující otázky:

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV