Robert Troška: Jak dorovnat chybějící finance obcí a veřejných rozpočtů? Dalšími RADARY a zvýšením pokut.

28.05.2018 7:38 | Zprávy

Automobilismus je u dnešních „pokrokově“ smýšlejících zastupitelů měst a obcí v nemilosti. Řidiči jsou v poslední době zvláště ve větších městech štvanou zvěří, kterou je nutné pokutami a radary omezovat a škrtit.

Robert Troška: Jak dorovnat chybějící finance obcí a veřejných rozpočtů? Dalšími RADARY a zvýšením pokut.
Foto: Hans Štembera
Popisek: Doprava - ilustrační foto

Jezdím již téměř 30 let a hlavně v posledních letech se tento trend se stále stupňující intenzitou prosazuje. Jedete-li dnes po pražských silnicích (nemluvě o ulicích), neustále na vás vyskakují rychlostní omezení, kolony a radary tam, kde byste je nejméně čekali.

Kvalita komunikací je taková, jaká je, pokud se finance určené na infrastrukturu „projídají“ v jiných oblastech, kde mohou vládní strany zvýšit volební skóre, nedivme se stavu našich silnic a dálnic. Jenže finance nejsou dnes zásadním problémem v automobilismu. Tím je bezesporu nastavení priorit. Nejen, že dnes je automobilová doprava pod libozvučně znějícími pojmy omezována, takže od dnešních projektantů čteme v návrzích a realizacích slova jakozklidnění, stabilizace a další pojmy, které však značí jediné: automobilismus když ne úplně, tak alespoň částečně omezit a nejlépe zakázat.

CÍL - budování světlých "zelených" zítřků

Příčinou je přítomnost neomarxisticky (dozelena) smýšlejících členů v dnešních zastupitelstvech měst a obcí, často absoloventů humanistických a environmentálních studií, pro které je automobil nepřítel č.1 a jejichž názory na dopravu jsou limitovány autobusovou zastávkou ze které vystupují při příchodu /odchodu na svá teplá místečka v kancelářích. O tom, že automobil lidé potřebují nejen na nákupy, ale i na to , aby se občan uživil, již tito „progresivní“ zastupitelé neuvažují.

Proto se dnes v Praze nerozšiřují čtyřrychlostní komunikace, které by ulehčili řidičům přesun, ale naopak dochází ke stále většímu zahušťování a rychlostním omezením.

V některých případech jsou instalovány radary na čtyřrychlostních mimoúrovňových komunikací, kde vůbec chodci nesmí. Klasickým příkladem je 80 km/hod. limit na Rozvadovské spojce na Praze 5, přijíždíte-li ze západní části Čech do Prahy. A důvod? Prý zvýšená bezpečnost, o příjmech z instalovaných radarů již ani slovo. Kdo z úředníků stanovil, že se po této dálnici smí jet max. 80km/hod.?

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Mgr. Bc. Vít Rakušan byl položen dotaz

Jak to je?

Vy tvrdíte, že byste nikdy nepodpořil plošné šmírování komunikace, ale váš bývalý náměstek Profant potvrdil pravý opak. Tak jak to je? Já upřímně nevím, ale možná věřím teď spíš Pirátům, protože jste to byl právě vy, kdo chtěl zavádět i cenzuru na internetu, i když vy jste to nazýval vznešeně jako b...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Markus Cohen: 2024 aneb Útěk z Unionie: Absurdita dovedená k dokonalosti

20:30 Markus Cohen: 2024 aneb Útěk z Unionie: Absurdita dovedená k dokonalosti

RECENZE Představte si následující svět! Všechny nápady vymykající se zdravému rozumu a zrozené v pol…