Ptáme se proč Uber podepisuje další memorandum, když z toho prvního nesplnil nic a dále se vysmívá nám všem. Nemá stále živnost v České republice, jeho řidiči dále jezdí na nelegální bázi a Uber neustále posunuje termín, kdy budou jeho řidiči muset mít potřebné náležitosti v
souladu se stávajícím zákonem č. 111/1994 Sb. o silniční dopravě a také vyhláškou Magistrátu hlavního města Prahy.
Veškeré body, které jsou v tomto memorandu by měly být samozřejmostí a rozhodně se nejedná o nějaký ústupek ze strany Uberu. Co se týče EET tak s největší pravděpodobností bude ještě v tomto roce povinné pro všechny řidiče taxislužby prováděné jakoukoli formou.
Dle vyjádření zástupců Uberu se povinnost nebude týkat stávajících cca 4000 nelegálních řidičů, ale pouze řidičů nových (snad legálních?). Nic jiného, než hru o čas tedy za dnešním podpisem memoranda nespatřujeme.
Vzhledem k situaci opět zvažujeme další vlnu protestů a opět důrazně vyzýváme vládu k razantním krokům vůči společnostem typu Uber a Taxify a požadujeme okamžité vypnutí jejich aplikací do doby, dokud nebudou provozovat své služby v souladu se stávajícím zákonem č. 111/1994 Sb. o silniční dopravě a také vyhláškou Magistrátu hlavního města Prahy.
Sdružení českých taxikářů z.s. dále trvá na tom, aby byla jediná varianta taxi pro širokou veřejnost a to s transparentem a taxametrem z důvodu její snadné identifikace a kontroly. Dále také trvá na zachování zkoušek z místopisu pro všechny subjekty provozující taxislužbu z důvodů bezpečnosti a zachováni profesionality v oboru.
Petr Polišenský, předseda Sdružení českých taxikářů z.s.
Cyklisti jsou všude a dost často bohužel nedbají pravidel silničního provozu. Už víckrát se mi ale stalo, že udělali nějaký přestupek a vlastně jim to projde, protože je nemáte jak identifikovat, i když je třeba natočíte nebo je zachytí nějaká kamera. Neměli by mít na kole něco, podle čeho půjdou id...
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.