Vojtěch Kos: Podivná kampaň ministra zemědělství

03.02.2015 16:53 | Zprávy

Před několika dny se ministr zemědělství Marian Jurečka pochlubil, že státní kampaň na podporu prodeje českých potravin byla úspěšná.

Vojtěch Kos: Podivná kampaň ministra zemědělství
Foto: Hans Štembera
Popisek: Pole, ilustrační foto

Kampaň nazvaná České Vánoce odstartovala 27. října 2014. Cílem bylo motivovat spotřebitele, aby kupovali potraviny s logem Klasa, Regionální potravina a Bio, přičemž z jejich obalů měli vystřihovat značky, nalepit je na soutěžní kartičku a po vyplnění 30 polí zaslat tyto kartičky do slosování o hodnotné ceny.

Jak si pan ministr představuje úspěšnou marketingovou kampaň?

Dle vyjádření ministra z 19. ledna 2015 stála kampaň 32 miliónů Kč. Soutěže se údajně zúčastnilo 110 000 lidí a prodalo se zboží za 100 miliónů Kč. Marketingové náklady tedy činily neuvěřitelných 32 % tržeb.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: pravybreh.cz

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Češi utekli, tak přivezeme migranty i s rodinami. Plán s podporou vlády

12:14 Češi utekli, tak přivezeme migranty i s rodinami. Plán s podporou vlády

„Stavba další průmyslové zóny je nesmysl, už v těch stávajících nemá kdo pracovat. A my pendleři se …