Vojtěch Kos: Podivná kampaň ministra zemědělství

03.02.2015 16:53 | Zprávy
autor: pravybreh.cz

Před několika dny se ministr zemědělství Marian Jurečka pochlubil, že státní kampaň na podporu prodeje českých potravin byla úspěšná.

Vojtěch Kos: Podivná kampaň ministra zemědělství
Foto: Hans Štembera
Popisek: Pole, ilustrační foto

Kampaň nazvaná České Vánoce odstartovala 27. října 2014. Cílem bylo motivovat spotřebitele, aby kupovali potraviny s logem Klasa, Regionální potravina a Bio, přičemž z jejich obalů měli vystřihovat značky, nalepit je na soutěžní kartičku a po vyplnění 30 polí zaslat tyto kartičky do slosování o hodnotné ceny.

Jak si pan ministr představuje úspěšnou marketingovou kampaň?

Dle vyjádření ministra z 19. ledna 2015 stála kampaň 32 miliónů Kč. Soutěže se údajně zúčastnilo 110 000 lidí a prodalo se zboží za 100 miliónů Kč. Marketingové náklady tedy činily neuvěřitelných 32 % tržeb.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Mgr. Pavel Fischer byl položen dotaz

Sankce proti Rusku

Vy opravdu vidíte v sankcích nějaký přínos proto, aby Putin válku ukončil? Já upřímně nevidím žádný. Určitě lepší něco než nic, ale myslíte, že sankce válku ukončí? Kdyby tomu tak bylo, už by přeci skončila nebo ne? A co přesně myslíte těmi bezpečnostními zárukami, které bychom měli poskytnout Ukraj...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Dominik Rusinko: Povedený rok pro korunu. Udrží své zisky v roce 2026?

9:44 Dominik Rusinko: Povedený rok pro korunu. Udrží své zisky v roce 2026?

Česká koruna má za sebou nad očekávání dobrý rok. Na jeho začátku byli analytici (včetně nás) nastav…