TOP 09: LIKE pro topku – každý by rád

14.09.2012 10:04 | Zprávy

Příznivci, komunikace, inovace. Tyto, pro TOP 09 zásadní, ingredience se o víkendu smísily na workshopu o sociálních sítích v politické kampani.

TOP 09: LIKE pro topku – každý by rád
Foto: Hans Štembera
Popisek: Logo TOP 09

„Podobná akce je u nás doposud něčím nevídaným. Politické strany většinou nezapojují příznivce do takové míry, jako se o to snažíme již tři roky my,“ řekl volební manažer TOP 09 Jaroslav Poláček.

Během nabitého šestihodinového programu se účastníci nejprve dozvěděli o možnostech využití Twitteru i Facebooku a v dalším bloku byla představa inspirace ze zahraničních volebních kampaní. Nejvíce však účastníky workshopu zaujaly přednášky Davida Brady a Marka Prchala, kteří se snažili nastínit, jakým způsobem lze vytvořit poutavé příspěvky do prostředí sociálních sítí. Poslední blok byl zaměřen na prezentace samostatných prací, kdy si mohl každý vyzkoušet, jak vytvořit sdělení pro politickou stranu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: TOP 09

PhDr. Ivan Bartoš, Ph.D. byl položen dotaz

Dobrý den.

Čeho se bojíte víc? STAČILA nebo SPOLU?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministryně Decroix: Banda pindíků motoristů bulí, že je na ně Apolena zlá

22:31 Ministryně Decroix: Banda pindíků motoristů bulí, že je na ně Apolena zlá

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k Apoleně Rychlíkové a příznivcům Motoristů.