TOP 09: LIKE pro topku – každý by rád

14.09.2012 10:04 | Zprávy

Příznivci, komunikace, inovace. Tyto, pro TOP 09 zásadní, ingredience se o víkendu smísily na workshopu o sociálních sítích v politické kampani.

TOP 09: LIKE pro topku – každý by rád
Foto: Hans Štembera
Popisek: Logo TOP 09

„Podobná akce je u nás doposud něčím nevídaným. Politické strany většinou nezapojují příznivce do takové míry, jako se o to snažíme již tři roky my,“ řekl volební manažer TOP 09 Jaroslav Poláček.

Během nabitého šestihodinového programu se účastníci nejprve dozvěděli o možnostech využití Twitteru i Facebooku a v dalším bloku byla představa inspirace ze zahraničních volebních kampaní. Nejvíce však účastníky workshopu zaujaly přednášky Davida Brady a Marka Prchala, kteří se snažili nastínit, jakým způsobem lze vytvořit poutavé příspěvky do prostředí sociálních sítí. Poslední blok byl zaměřen na prezentace samostatných prací, kdy si mohl každý vyzkoušet, jak vytvořit sdělení pro politickou stranu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: TOP 09

Ing. Martin Dvořák byl položen dotaz

Bez svobody slova není demokracie

To máte svatou pravdu, ale proč tedy nerespektujete názory druhých? Myslím těch, co s vámi nesouhlasí. Proč je shazujete, urážíte a najímáte lidi jako Foltýn nebo vůbec celý ten váš slavný boj proti dezinformacím? Vždyť to není opět nic jiného než snaha umlčet ty, co s vámi nesouhlasí.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Scheinherr (Praha sobě): Lávky a inspirace ze světa

19:05 Scheinherr (Praha sobě): Lávky a inspirace ze světa

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k mezinárodní konferenci mostních inženýrů