TOP 09: LIKE pro topku – každý by rád

14.09.2012 10:04 | Zprávy

Příznivci, komunikace, inovace. Tyto, pro TOP 09 zásadní, ingredience se o víkendu smísily na workshopu o sociálních sítích v politické kampani.

TOP 09: LIKE pro topku – každý by rád
Foto: Hans Štembera
Popisek: Logo TOP 09

„Podobná akce je u nás doposud něčím nevídaným. Politické strany většinou nezapojují příznivce do takové míry, jako se o to snažíme již tři roky my,“ řekl volební manažer TOP 09 Jaroslav Poláček.

Během nabitého šestihodinového programu se účastníci nejprve dozvěděli o možnostech využití Twitteru i Facebooku a v dalším bloku byla představa inspirace ze zahraničních volebních kampaní. Nejvíce však účastníky workshopu zaujaly přednášky Davida Brady a Marka Prchala, kteří se snažili nastínit, jakým způsobem lze vytvořit poutavé příspěvky do prostředí sociálních sítí. Poslední blok byl zaměřen na prezentace samostatných prací, kdy si mohl každý vyzkoušet, jak vytvořit sdělení pro politickou stranu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: TOP 09

MUDr. Zdeněk Hřib byl položen dotaz

Máte dojem, že je v Praze dostupné bydlení?

Není a to jste byl několik let i primátor a ve vedení Prahy jste i teď, tak jak vám věřit, že pro lepší dostupnost opravdu něco uděláte, když jste do teď nic neudělali, a to jste byli i ve vládě?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Kordová Marvanová: Věříme, ze ministr dopravy naši výzvu vyslyší

21:03 Kordová Marvanová: Věříme, ze ministr dopravy naši výzvu vyslyší

Informace na svém veřejném facebookovém profilu k výzvě ministru dopravy Kupkovi, aby podpořil zacho…