„Podobná akce je u nás doposud něčím nevídaným. Politické strany většinou nezapojují příznivce do takové míry, jako se o to snažíme již tři roky my,“ řekl volební manažer TOP 09 Jaroslav Poláček.
Během nabitého šestihodinového programu se účastníci nejprve dozvěděli o možnostech využití Twitteru i Facebooku a v dalším bloku byla představa inspirace ze zahraničních volebních kampaní. Nejvíce však účastníky workshopu zaujaly přednášky Davida Brady a Marka Prchala, kteří se snažili nastínit, jakým způsobem lze vytvořit poutavé příspěvky do prostředí sociálních sítí. Poslední blok byl zaměřen na prezentace samostatných prací, kdy si mohl každý vyzkoušet, jak vytvořit sdělení pro politickou stranu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: TOP 09