Z Hradiště do Evropy. Ocenění nejsou trofeje do vitríny, ale vzkaz zákazníkům, že to myslíme vážně, říká Pavel Buráň

20.04.2025 21:53 | Rozhovor

V automobilové branži patří mezi ty, o kterých je stále víc slyšet. Skupina AUTO UH vedená Pavlem Buráněm se letos zapsala do evropských statistik – brněnská pobočka C&K jako jediná v celé České republice získala prestižní cenu TOYOTA ICHIBAN 2025. A to rozhodně není jediný úspěch. Ve sbírce mají i obdobné ocenění od značky Lexus a opakované zařazení mezi „Českých 100 nejlepších“. Znamená to, že se AUTO UH mění z regionálního hráče na sběratele evropských met? A kam chce směřovat dál? O tom jsme mluvili přímo s Pavlem Buráněm.

Z Hradiště do Evropy. Ocenění nejsou trofeje do vitríny, ale vzkaz zákazníkům, že to myslíme vážně, říká Pavel Buráň
Foto: archiv
Popisek: Pavel Buráň.

Pane Buráni, v poslední době to skoro vypadá, že skupina AUTO UH nesbírá jen značky, ale i jedno prestižní ocenění za druhým. TOYOTA ICHIBAN, úspěch s Lexusem, místo mezi „Českými 100 nejlepšími“… Co pro vás tato uznání znamenají?

Vnímám je jako obrovské ocenění práce celého týmu AUTO UH. Není to o mně, ale o lidech, kteří do toho dávají maximum každý den. TOYOTA ICHIBAN je evropské ocenění a rozhodně se nezískává snadno. Letos jsme byli jediným dealerem v celé republice, kdo ho obdržel. Když k tomu přidáte i úspěch v Lexus Award, kde byly oceněny jen dvě firmy z Česka, a opakované zařazení mezi „Českých 100 nejlepších“, tak to podle mě znamená, že jdeme správnou cestou. Ale nebereme to jako cíl. Spíš jako potvrzení, že i poctivý a lidský přístup může být úspěšný. To je i naše motto – spokojený zákazník prostě funguje.

C&K Brno jako jediný dealer Toyoty v Česku získal ocenění TOYOTA ICHIBAN 2025. V čem byl podle vás ten klíčový rozdíl?

V přístupu. U nás to koupí auta teprve začíná. O auto se musíte starat, stejně jako o zákazníka. Ne ho jen „odbavit“, ale být tu pro něj, když potřebuje pomoct. TOYOTA ICHIBAN sleduje spoustu detailů – kvalitu servisu, komunikaci, vztahy. A právě na tyhle často „neviditelné“ věci se soustředíme. Nechceme být nejlepší v reklamě, ale v reálném zážitku zákazníka. A samozřejmě – i štěstí hraje roli, ale to si musíte jít naproti.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Karel Výborný

Ing. Kateřina Konečná byl položen dotaz

Posílám znovu: Z čeho je financováno hnutí STAČILO?

Dobrý den, proč jste neodpověděla na můj dotaz z března, přitom na jiné jste odpověděla? Dotaz zněl: KSČM má příspěvky od státu, ale stačilo přeci ne nebo ano? A pokud ne, tak z čeho je financováno? A je to tak, že teď už KSČM jako strana kandidovat nebude, ale budete kandidovat jako STAČILO? A jest...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů: