Hejtman Grolich: Nyní je ta správná doba jít se očkovat

18.05.2021 18:20

V úterý 18. května 2021 se v brněnském Divadle Husa na provázku uskutečnila tisková konference k představení očkovací kampaně Jihomoravského kraje.

Hejtman Grolich: Nyní je ta správná doba jít se očkovat
Foto: repro Youtube, tan
Popisek: Jan Grolich, 4. hejtman Jihomoravského kraje

Během konference byly představeny vizuály a oficiální slogan. Kampaň má za cíl pomoct všem váhajícím rozhodnout se jít naočkovat.

Anketa

Necháte se očkovat proti covidu-19? (Ptáme se od 18.5.2021)

3%
hlasovalo: 16942 lidí

„Očkování pomáhá zastavit šíření koronaviru a pokud si přejeme vrátit k běžnému životu bez vážných mimořádných opatření, je nyní ta správná doba jít se očkovat. Každý má pro očkování trochu jinou motivaci. Někdo už si přeje navštívit svoje rodiče a prarodiče, jiný by rád na hudební či divadelní představení, další vycestovat za vysněnou dovolenou. Ale všichni se shodnou na jednom, ať už máme všichni klid od koronaviru a pandemie,“ sdělil hejtman Jihomoravského kraje Jan Grolich, který se hned po skončení úterní tiskové konference zamířil naočkovat do centra v areálu BVV.

Kampaň navazuje na oficiální celostátní kampaň „Udělejme tečku“. Pro Jihomoravský kraj ji tvoří Marketingová agentura O-range, která využívá jasných identit a značku kraje. Cílem kreativního řešení je zejména to, aby celkové vyznění bylo autentické, důvěryhodné a s nadhledem typickým pro Jihomoravský kraj.

Kampaň bude tvořit jak její offline část (billboardy, plakáty…), tak i online kampaň (sociální sítě, internet) – ta bude spuštěna hned, jakmile Ministerstvo zdravotnictví umožní očkování pro věkovou skupinu pod 40 let, na kterou kampaň cílí.

Náklady na kampaň dosahují částky 1 milionu korun. „Velký dík patří brněnským firmám, krajským příspěvkovým organizacím a osobnostem, které poskytly své plochy nebo ji podpořily bez nároku na honorář,“ dodal hejtman Grolich.

„Krajskou regionální kampaň jsme chtěli mít uvěřitelnou pro jižní Moravu a zároveň citlivě provázanou s národní kampaní odborné iniciativy Cesta ven. Naším zájmem bylo netříštit pozornost veřejnosti a maximálně využít síly celostátního symbolu tečky. V krajské komunikaci poskytneme prostor osobnostem s největším potenciálem pro oslovení našeho regionu,” uvedl z pozice hejtmanova marketingového poradce Petr Lesenský, člen vedení Asociace Public Relations.

Více informací k očkování a registraci do centrálního rezervačního systému najdete ZDE.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama

autor: PV

reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Vích (SPD): Green Deal je šílený nápad ekoteroristů EU

14:15 Vích (SPD): Green Deal je šílený nápad ekoteroristů EU

Lidská civilizace se rozvíjí takovým tempem, že postupně ovládla celou planetu. Oblastí na světě, kd…