Nekl (KSČM): Místo argumentů nastupuje reklama

01.05.2016 6:32 | Zprávy
autor: PV

Platit z veřejných peněz inzerci v médiích či televizní reklamu, to už tu bylo mnohokrát. Ještě jsme nezapomněli na aktivitu ministerstva zemědělství s reklamou na české ryby. A výsledek? Téměř nulový.

Nekl (KSČM): Místo argumentů nastupuje reklama
Foto: kscm.cz
Popisek: KSČM - logo

Takto vynaložené peníze považuji za plýtvání, ba až obtěžování našich občanů, kteří jsou všemi možnými reklamami přímo zahlceni.

Je otázkou, nakolik mají vůbec takové reklamy smysl a jaká je jejich návratnost. Přesto chce ministryně školství Kateřina Valachová vynaložit 56 milionů za reklamu na inkluzi, kterou si vzala za svoji zásadní agendu, nehledě na odpor veřejnosti, učitelů i pracovníků ve školství.

Přesvědčovat veřejnost o správnosti své politiky by místo inzerování měla ministryně tak, že navštíví regiony, setká se s učiteli, odborníky i rodiči a buď je přesvědčí silou odborných argumentů, že jde o správnou cestu, nebo uzná chybu. Spousta politiků tuto vlastnost, kdy uznají, že se mýlí, jaksi zcela ve vysokých funkcích ztrácí.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Mgr. Adéla Šípová byl položen dotaz

Migrační pakt

Mě by spíš zajímalo, jak řeší migrační pakt nebo cokoliv/kdokoliv to, aby se sem nelegální migranti vůbec nedostávali? K čemu je takové poloviční řešení, že je sem necháme přicestovat a pak budeme řešit, jak je vrátit nebo co s nimi? A když ten pakt tak hájíte, vy souhlasíte i s tou povinnou solidar...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Benkovič (ANO): Praha připravuje svůj Metropolitní plán už 13 let

10:17 Benkovič (ANO): Praha připravuje svůj Metropolitní plán už 13 let

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k územnímu plánu Prahy.