Nekl (KSČM): Místo argumentů nastupuje reklama

01.05.2016 6:32 | Zprávy
autor: PV

Platit z veřejných peněz inzerci v médiích či televizní reklamu, to už tu bylo mnohokrát. Ještě jsme nezapomněli na aktivitu ministerstva zemědělství s reklamou na české ryby. A výsledek? Téměř nulový.

Nekl (KSČM): Místo argumentů nastupuje reklama
Foto: kscm.cz
Popisek: KSČM - logo

Takto vynaložené peníze považuji za plýtvání, ba až obtěžování našich občanů, kteří jsou všemi možnými reklamami přímo zahlceni.

Je otázkou, nakolik mají vůbec takové reklamy smysl a jaká je jejich návratnost. Přesto chce ministryně školství Kateřina Valachová vynaložit 56 milionů za reklamu na inkluzi, kterou si vzala za svoji zásadní agendu, nehledě na odpor veřejnosti, učitelů i pracovníků ve školství.

Přesvědčovat veřejnost o správnosti své politiky by místo inzerování měla ministryně tak, že navštíví regiony, setká se s učiteli, odborníky i rodiči a buď je přesvědčí silou odborných argumentů, že jde o správnou cestu, nebo uzná chybu. Spousta politiků tuto vlastnost, kdy uznají, že se mýlí, jaksi zcela ve vysokých funkcích ztrácí.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Co by měla podle vás EU udělat?

Myslím v reakci na válku na Ukrajině? Jak by měla přistoupit k Rusku, která válku rozpoutalo a k pomoci napadené Ukrajině? Děkuji za odpověď. Bartošová

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Benkovič (ANO): Praha připravuje svůj Metropolitní plán už 13 let

10:17 Benkovič (ANO): Praha připravuje svůj Metropolitní plán už 13 let

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k územnímu plánu Prahy.