Nekl (KSČM): Místo argumentů nastupuje reklama

01.05.2016 6:32 | Zprávy

Platit z veřejných peněz inzerci v médiích či televizní reklamu, to už tu bylo mnohokrát. Ještě jsme nezapomněli na aktivitu ministerstva zemědělství s reklamou na české ryby. A výsledek? Téměř nulový.

Nekl (KSČM): Místo argumentů nastupuje reklama
Foto: kscm.cz
Popisek: KSČM - logo

Takto vynaložené peníze považuji za plýtvání, ba až obtěžování našich občanů, kteří jsou všemi možnými reklamami přímo zahlceni.

Je otázkou, nakolik mají vůbec takové reklamy smysl a jaká je jejich návratnost. Přesto chce ministryně školství Kateřina Valachová vynaložit 56 milionů za reklamu na inkluzi, kterou si vzala za svoji zásadní agendu, nehledě na odpor veřejnosti, učitelů i pracovníků ve školství.

Přesvědčovat veřejnost o správnosti své politiky by místo inzerování měla ministryně tak, že navštíví regiony, setká se s učiteli, odborníky i rodiči a buď je přesvědčí silou odborných argumentů, že jde o správnou cestu, nebo uzná chybu. Spousta politiků tuto vlastnost, kdy uznají, že se mýlí, jaksi zcela ve vysokých funkcích ztrácí.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Radek Koten byl položen dotaz

Trafiky

Dobrý den, zajímá mě, jestli bude SPD do vlády nominovat své lidi, kteří neuspěli ve volbách, což bohužel dělají všichni a vytváří se tak podle mě trafiky za peníze nás všech? Nebo budete lepší a neuděláte to?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vondráček (Svobodní): Přesně před 107 lety skončila strašná světová válka

22:31 Vondráček (Svobodní): Přesně před 107 lety skončila strašná světová válka

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu ke Dni veteránů.