Jelikož celé dvě třetiny obyvatel naší země vlastní řidičské oprávnění, působení ministra Ťoka ve vedení resortu dopravy tak začíná nabírat rozměrů další celospolečenské pohromy. Bezvýsledně přemýšlím, který z dvojice Šimonovský – Ťok zasluhuje větší odsudek, neboť první z jmenovaných přispěl k bezúčelné silniční šikaně a všeobecnému utahování šroubů zcela nejzásadnějším způsobem a druhý se ho snaží ještě překonat.
Jak jsem už mnohokráte psal, bez ohledu na potřebnou existenci základních pravidel a jejich vymahatelnosti, dopravní represe je velmi přesným lakmusovým papírkem stavu celé společnosti a je naprosto jasné, že nás rozhodně nečekají, nejen na silnici, rozumné časy. V této republice je celkem 7,3 milionu vozidel a něco méně než 7 milionů řidičů. Dá se tedy říci, že ministr Ťok svými aktivitami míří proti drtivé a bohužel mlčící většině obyvatel, která maximálně nadává na situaci v hospodách a doufá, že už to horší být nemůže. Může a dosavadní vývoj jednoznačně ukazuje, že se tento stát snaží své obyvatele postupně uvařit v hrnci jako pověstnou žábu.
V poslední době jsme se tak z médií mohli například dozvědět, že:

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV