Největší zájem vzbudilo například video labutí přecházejících komunikaci, které lidé sledovali nejen u nás, ale také v zahraničí. (Pochlubit se u něj můžeme jedinečným zobrazením 50 tisíc IP adres, odhadovaným dosahem téměř 110 tisíc a tisícovkou sdílení). Tento úspěch byl mimo jiné také hybatelem při zavedení videoportálu města PVTV. Jeho návštěvníci si mohou, dle okruhu svého zájmu vybrat videa, která je zajímají.
„Nejvíce sledovanými facebookovými příspěvky jsou ty kulturně společenské, policejní či zábavné. Lidé využívají komentáře u příspěvků a získávají od nás informace, které je zajímají. Vyjadřují tím souhlas či nesouhlas s danou tematikou, což je pro nás jasným přínosem,“ uvedl primátor města František Jura s tím, že velkým tahákem jsou mimo jiné i publikované fotografie nejen z kulturních a sportovních akcí, ale také fota zdejší architektury, přírody a podobně. Město z tohoto důvodu založilo Instagramový účet, který je zaměřen na prezentaci zmíněných fotografií. Krása Prostějova a jeho okolí tak půjde dál k těm, kteří naši oblast ještě neznají.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV