Schillerová (ANO): Vládní deštník - nic jiného než špatný marketingový trik

27.05.2022 9:45 | Ze sítí

Komentář na facebookovém profilu k nečinnosti vlády Petra Fialy

Schillerová (ANO): Vládní deštník - nic jiného než špatný marketingový trik
Foto: Archiv Aleny Schillerové
Popisek: Předsedkyně poslaneckého klubu ANO Alena Schillerová

Děravý vládní deštník, pod kterým zmoknou úplně všichni. Jak jsem řekla v pořadu Napřímo, není to nic jiného, než špatný marketingový trik.

Kroky, kterými se zde vláda chlubí a velkolepě je prezentuje jako pomoc lidem, jsou buďto něčím, co jí nařizuje zákon - například zákonná valorizace důchodů nebo pouhými sliby, jako slib 5 tis. příspěvek pro rodiny s dětmi do 18 let, který je podle expertů navíc protiústavní a v rozporu s právem EU.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Nina Nováková byl položen dotaz

Dětské skupiny

Dobrý den, prosím o vysvětlení, jaký je rozdíl mezi dětskou a sousedskou skupinou? Řeší to, nebo řešíte to vůbec vy politici, že si řada lidí nemůže z finančních důvodů dovolit dítě do dětské skupiny dát? I kdyby jim to pomohlo v nástupu do práce, se mzdami, co většina z nás má (nemyslím průměrnou m...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hřib (Piráti): Konkrétní plán, jak Česko nakopnout

20:06 Hřib (Piráti): Konkrétní plán, jak Česko nakopnout

Piráti odstartovali kampaň „Nakopneme to!“ a představili nový kampaňový vizuál.