Senátorka Horská: Kam směřuje české vzdělávání?

06.02.2016 12:16 | Zprávy

Vzdělávání je jedním z největších současných problémů naše společnosti.

Senátorka Horská: Kam směřuje české vzdělávání?
Foto: kdu.cz
Popisek: Senátorka Miluše Horská

Co má být jeho obsahem a připravujeme naše děti skutečně prakticky na život? Jaký má být dnešní učitel, co má v dětech rozvíjet? Jakým směrem se ubírá české základní vzdělávání a co brání jeho změnám? Máme žáky trestat nebo je k chybám podněcovat? Otázek je spousta a odpovědí a kvalitních řešení se nedostává dost na to, aby český vzdělávací systém byl dostatečně konkurenceschopný.

Na tato témata budou v pondělí 8. února od 17 hodin v Sále Jana Kašpara diskutovat odborníci na školství: Jaroslav Fidrmuc, bývalý náměstek ministryně školství a Bob Kartous ze společnosti Eduin. Oba mají v řadě věcí zcela odlišné pohledy na úlohu vzdělávání, lze tak čekat zajímavý argumentační souboj. Debaty, která nese název „ Kam směřuje české vzdělávání a co brání jeho změnám?“, se bude účastnit také Ivana Nejedlá, ředitelka Základní školy Studánka a  Petr Řezníček, předseda výboru pro výchovu vzdělávání a zaměstnanost Pardubického kraje. Od nich se očekávají postřehy lidí ze školské praxe.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

MUDr. Ivan David, CSc. byl položen dotaz

Podle vás jsme se stali kolonií, řízenou z Bruselu.

Mě by zajímalo, k čemu vůbec volíme vás europoslance, když nedokážete hájit v EU zájmy občanů, kteří vás volí a necháte z nás dělat kolonii a páté kolo u vozu?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hnutí Přísaha představilo lídry pro letošní volby

14:04 Hnutí Přísaha představilo lídry pro letošní volby

Informace o lídrech do parlamentních voleb, publikovaná na veřejném facebookovém profilu hnutí