Její součástí budou například analyticko-výzkumná šetření mezi pražskými školami, vytvoření systému hodnocení vzdělávacích příležitostí či online nástroj, který umožní široké veřejnosti sdílet zkušenosti. Partnerem projektu je Národní pedagogický institut.
V dubnu letošního roku Zastupitelstvo hl. m. Prahy schválilo Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy hlavního města Prahy 2020–2024. Pražský inovační institut plánuje tuto koncepci systematicky naplňovat. Během léta 2020 tak společně s odborem školství, mládeže a tělovýchovy Magistrátu hl. m. Prahy zpracoval Školskou inkluzivní koncepci kraje hl. m. Prahy, kterou následně schválila Rada hl. m. Prahy. V rámci přípravy ředitelé zřizovaných škol požadovali zavedení systému evaluace a hodnocení kvality poskytovaného dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
jmenování premiéra
Dobrý den, sledoval jsem vás včera na CNN, kde jste se vyjadřoval k tomu, koho by prezident měl nebo neměl jmenovat premiérem. Jestli o tom rozhoduje prezident, tak k čemu jsou volby? Neměl by na základě výsledku dostat vítěz šanci sestavit vládu? Protože jestli ne, tak jsou podle mě zbytečné. A jes...
Další články z rubriky

22:31 Peštová (ANO): Blackouty nejsou strašení – jsou reálná hrozba. A tato vláda ji ignoruje
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k možnosti dalších blackoutů.
- 21:02 Udženija (ODS): Pražští záchranáři patří mezi světovou špičku
- 19:03 Kolář (TOP 09): Svou kariéru založili na kritice EU a volání po její destrukci
- 18:02 Farský (STAN): Odhodlání, jaké v sobě mají Ukrajinci, ruské rakety nezdolají
- 17:03 Mašek (ANO): Makali jste celý život – a teď vás prostě oškubou
- 16:04 Senátor Fischer: Spolek Svatopluk a nedůvěra ve volby? Sedněte si do volební komise